Putovanja uvek budu kombinacija ushićenja i uzbuđenja zajedno sa osećanjima brige u vezi sa pakovanjem i spremanjem prtljaga, a koje se odnose na to da li će se postići uspeh i spakovati sve što je potrebno i da to stane u prostor koji je određen. Ova briga je mnogo veća kada se na put kreće autobusom jer su mogućnosti za pakovanje ograničene nekim spoljašnjim faktorima.
Kada se na put kreće automobilom, svi se opuste i pakuju dostva stvari ,,za ne daj Bože“. Tako se gomilaju stvari, koferi, garderoba i obuća za sve moguće prilike i neprilike. Veličina prtljaga može zavisti značajno i od broja članova porodice, ali i od tipa putovanja (da li je reč o letovanju, zimovanju, skijanju) kao i od dužine odsustva od kuće.
Logično je da će sa većim brojem ljudi i većim brojem dana koje neko provodi van kuće biti povećana i potreba za dodatnim mestima za skladištenje prtljaga. Kao najbolja opcija pokazali su se krovni koferi.
Važan je način na koji se pakuju stvari
Uobičajen način na koji većina ljudi pakuje garderobu podrazumeva slaganje poput onog u ormaru, jedna na drugu stvar. Međutim, stručnjaci kažu da to nije uvek najbolja opcija. Slaganje stvari jedne na drugu potpuno raširene može da uštedi dovoljno prostora, dok pri tome stvari ostaju manje izgužvane.
Još jedna odlična ideja jeste da se garderoba ne sklapa nego da se uvija. Ovo je odlično i sa aspekta čuvanja svežine i teksture garderobe jer se samim uvijanjem smanjuje rizik da se stvari izgužvaju. Ova pravila važe kako za pakovanje u putne, tako i za pakovanja u krovne kofere.
Za baš ograničene torbe ili rančeve mogu se koristiti kese za vakumiranje koje će uštedeti značajan prostor za dodavanje još stvari. U njih se obično pakuju glomaznije stvari poput jakni, posteljina i tome slično.
Za elegantnu odeću preporučuje se korišćenje ofingera koji se uvek mogu lako okačati o drške iznad vrata na zadnjem sedištu.
Mada svako ima neku svoju taktiku i teoriju kako se najbolje spakovati.
Napravite piramidu potrebnih stvari
Prioriteti moraju da se znaju. Pakovanje garderobe, lične higijene, kozmetike, obuće i aksesoara može na gomili zauzeti puno mesta.
Zato se praktikuje da se unapred osmisle odnevne kombinacije što smanjuje rizik od nošenja viška garderobe. Što se tiče kozmetike i stvari za ličnu higijenu mogu se kupiti manje bočice i pakovanja koji će odgovarati vremenu koje se provodi na odmoru, ne moraju se uvek nositi ona najveća standardna pakovanja.
Savet je da se obuća pakuje na dno kofera pa da se na nju horizontalno slažu stvari dalje, a da kozmetika dođe na sam vrh. A što se tiče aksesoara najbolje bi bilo da se i oni nađu u nekoj vrsti organizatora, po mogućstvu pamučnih kako bi zauzeli što manje prostora.
Na ovaj način ćete poneti samo ono što je zaista potrebno i smanjićete stres oko toga da li će u automobilu biti mesta za sve stvari. Umerenost je odraz uspeha, što se može primeniti i u ovom slučaju.
Proširite prostor za skladištenje kupovinom krovnog kofera
Sve veći broj ljudi odlučuje se za kupovinu krovnih kofera kada i pored svih gore navedenih saveta ne uspeju da spakuju svoj prtljag u gepek. Oni su danas dostupan proizvod na tržištu i mogu se naći kako u lokalnim radnjama tako i putem internet prodavnica.
Prilikom kupovine treba obratiti pažnju na neke od osnovnih karakteristika, a koje se odnose na veličinu, zapreminu, dizajn, proizvođača krovnih kofera ali i na dužinu garantnog perioda. Posebno treba biti obazriv kada je u pitanju izbor uglova i postojanje uske prednje ivice što može izgledati elegantno i estetski lepo ali se sa druge strane kupovina takvog modela može se pretvoriti u noćnu moru jer u taj deo teško mogu da se uklope stvari koje se nose na put. Pa će biti manja korist od očekivane.
Najbolja opcija za kupovinu je krovni kofer koji ima kvalitet koji se odražava kroz čvrstinu, pouzdanog proizvođača, kvalitetan materijal od kojeg je napravljen i dobre dodatne funkcije i opremu koje obezbeđuju veće stepen sigurnost tokom vožnje.
Treba obratiti pažnju i na praktičnost i ne rukovoditi se samo cenovnom razlikom, već se kada je ovakva kupovina u pitanju više pažnje treba posvetiti informisanju i prikupljanju informacija pre samog čina kupovine i donošenja konačne odluke.